Hej igen, en massa månader senare

 En massa månader har gått och jag vet inte. En massa har förändrats samtidigt som ingenting alls har det. Avslutade whatever det nu var med killen jag dejtade lite rätt omgående, dansar och jobbar en massa på helgerna. Skjuter upp pluggande till sista stund som vanligt, hånglar mig glatt genom dansgolv och dricker rödvin ur Coca Cola-glas medan vi sitter i Antons soffa och spelar förfestspel.
 Ler ofta, skrattar mycket.
 Gråter ibland. 
 Men inte så ofta. 

 Jag tycker att julen är så himla mysig och hela december blir bara en enda lång mysfest. Jag spelar A Very She & Him Christmas på repeat tills min familj blir galna på mig, men finns det ens en bättre julskiva? Skulle inte tro det va. Är mest bara glad för att det äntligen blivit månaden då det är socialt accepterat att lyssna på julmusik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback